مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام معارفه شد

[ad_1]

ایسنا/ایلام  تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، ظهر امروز(۲۷ آذر) در سالن جلسات این اداره کل با حضور «محمود پاکدل» معاون امور  اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، «الیاس فتاحی»معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و جمعی از مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  و مدیران دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان برگزار شد.

«اسدالله تولیده» مدیرکل سابق  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: امروز افتخار این را داریم که مردم استان ایلام یکی از استان هایی است که در دفاع مقدس هم در جبهه و پشت جبهه، برای این مملکت جانفشانی و ایثارگری کردند و ما به عنوان خادم مردم در بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام وظیفه می کنیم.

وی با بیان اینکه ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تمام وجود در خدمت عزیزان هستیم و تلاش می کنیم که خانواده های شهدا و  جامعه ایثارگری از ما راضی باشند، افزود: در بحث درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حدود  ۲۸میلیارد تومان بدهکار بود که با رایزنی های انجام شده و تلاش و پیگیری های لازم این میزان بدهی نیز پرداخت گردید و کارهای بزرگی در حوزه درمان استان صورت گرفت.

وی با اشاره به تلاش مجموعه  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار شهادت، گفت:  ساماندهی مزار شهیدان استان به طور کامل انجام شده و هیچ مزاری در استان بدون ساماندهی وجود ندارد،  گلزار امامزاده علی صالح (ع) شهرستان مهران امروز شاخص ترین گلزار شهدا در کشور است و این کار برای تکریم خانواده های شهدا  و ایثارگران بوده است.

تولیده با بیان اینکه این کار به مدد شهدا و حمایت های مدیران و فرمانداران و مجموعه استان انجام شده است، گفت: در حوزه مسکن عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در کشور اول است،  در این راستا در شهرستان ها حدود ۵۳۷ قطعه زمین واگذار شده است و پرونده های بلاتکلیف در استان در حوزه های مختلف به صفر رسیده است و ایلامی یکی از استان های است که در ارائه تسهیلات حوزه اشتغال بالاترین میزان را در کشور دارد.

مدیرکل سابق  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام افزود: تفاهم نامه ای برای اشتغال جامعه ایثارگری با استانداری ایلام بسته شده است، با حضور مدیران کل استان و برنامه ریزی هدفمند در این راستا انجام شده است که در راستای تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری استان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی تصریح  کرد: در بحث دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا کارنامه بسیار درخشانی داریم که در برنامه های دیدار از  خانواده های معزز شهدا، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در کمال ادب و احترام و با ساده زیستی حضور پیدا و مساعدت و راهنمایی می کردند و با ما را در این مسیر همراه و همگام بودند.

تولیده با بیان اینکه  طرح سپاس در نقاط مختلف استان برگزار شده است، گفت: بنیاد شهید و امرو ایثارگران استان در کنگره بزرگ و ملی سه هزار شهید استان، به عنوان کمیته تکریم و تحلیل سه هزار تابلو فرش را در دستور کار قرار داد که اجرایی شد و تحویل خانواده های معظم شهدای استان گردیده است.

وی در پایان با تقدیر از همه مردم استان، مسئولان و مدیران و رسانه های استان، خاطرنشان کرد: در ایام  شیوع کرونا، در قالب فضای مجازی بهترین برنامه ها در راستای ترویح فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این مراسم، اظهار کرد: از اعتماد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و تعامل مدیران استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بنده برای نوکوری  جامعه ایثارگران و خانواده های معظم شهدا تشکر می کنم و امید است با دعای مادران شهدای خادم خوبی برای این عزیزان باشم.

« جمال اسدی» یادآور شد: در بنیاد شهید و امور ایثارگان استان حدود ۱۵ سال در عرصه های مختلف خادم جامعه ایثارگری و خانواده های معزز شهدا بوده ام و تلاش خواهم کرد در این عرصه موثر و سازنده واقع شوم و از همکاران خودم در بنیاد شهید برای حل مشکلات جامعه ایثارگری، طلب یاری دارم.

وی خاطرنشان کرد: همه سیاسیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  در ادامه راه گذشته در قالب ۴ کلمه شامل صداقت، شفافیت کرامت و عدالت انجام می شود که  امید است بتوانیم به معنای واقعی کلمه بر این اساس  در استان ایلام عمل کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای سیاسی

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *