کمک 300 میلیون ریالی به دانش آموزان کم درآمد هرمزگان

[ad_1]

ایسنا/ هرمزگان مدیرعامل بنیاد رویش از برگزاری رویداد «چشت» به منظور جلب مشارکت مردمی در حمایت از دانش آموزان مستعد کم درآمد استان با مشارکت کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان و جمع آوری بیش از 300 میلیون ریال کمک نقدی خبر داد. .

عبدالرضا نادری پور در حاشیه مراسمی که با همکاری کارکنان شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برای کمک به تحصیل دانش آموزان مستعد تحت پوشش این بنیاد برگزار شد، گفت: این دفتر در حال اجراست.

وی افزود: سفره های صبحانه با حضور اعضای افتخاری بنیاد رویش تهیه می شود و علاوه بر ایجاد یک صبح خاطره انگیز، برای جلب مشارکت های مردمی برای حمایت از دانش آموزان کم درآمد استان و ترویج فرهنگ مردمی در حال جمع آوری بودجه است. خیریه در جامعه». این مراسم امروز به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان و با همکاری کارکنان برگزار شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان افزود: همه ساله کارکنان آبفا به بهانه های مختلف در قالب برنامه های مختلف از جمله برپایی سفره های خیریه به نیازمندان کمک می کنند.

امین قاسمی گفت: سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم طبق سنت همیشگی انجام نشد اما با کمک همکارانم برای کمک به رهایی زندانیان از جرائم غیرعمد در استان کمک جمع آوری کردیم. از ناهار

وی در پایان یادآور شد: در این مراسم 30 میلیون ریال برای حمایت از دانش آموزان کم استعداد استان جمع آوری و به حساب بنیاد رویش واریز شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *