ما در دوچرخه سواری بانوان خوزستان برای فرهنگ سازی و احترام به شئونات اسلامی تلاش می کنیم

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان نایب رئیس اداره دوچرخه سواری خوزستان هدف ما این است که بانوان استان برای حفظ سلامتی خود با رعایت شئونات اسلامی دوچرخه سواری کنند. بیایید زمینه فرهنگ سازی کنیم.

سهیلا بهمئی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری اردوی ملی تیم های دوچرخه سواری دختران در رده جوانان به میزبانی اهواز، اظهار کرد: در اهواز باشید. خوشبختانه به گفته سرمربی تیم ملی و نماینده فدراسیون، سطح اردو از نظر ظرفیت سازی برای هیئت خوزستان بالاتر از اردوهای گذشته بود.

وی ادامه داد: در این اردو شرایطی را برای ملی پوشان که گفته می شد عالی هستند فراهم کردیم. ما سعی کردیم شرایط فعلی اردو را کاملا متفاوت از میزبان های قبلی خود بدانیم، اما من در تمام طول روز با تیم سرپرست تیم بودم تا اعضای تیم کوچکترین کمبودی احساس نکنند و در نتیجه همه تمرینات، هم در پیست. و در مسیر. در شرایط خوب.

سرپرست تیم ملی دوچرخه سواری جوانان در پاسخ به این سوال که برگزاری چنین اردوهایی در خوزستان چقدر می تواند به بهبود وضعیت استان در خوزستان کمک کند، گفت: توانستیم با یکی از ورزشکاران مشورت کنیم و از مربی تیم ملی بانوان اجازه ورود به این مسابقات را بگیریم. ارتش اسب سواری در رده جوانان. این در حالی است که در روزهای پایانی این اردو درخواستی داشتیم که سوارکاران استانی از شهرستان ها و اهواز در این اردو حضور داشته باشند و ملی پوشان را از نزدیک تماشا کنند.

وی افزود: سوارکار خوزستانی که در این اردو به همراه دولتمردان حضور داشت، اکنون در سطح فکر و توانایی خود در این رشته بسیار متفاوت از گذشته است و امیدوارم با توجه به اینکه فروزان عبداللهی و ستاره زرگر را در کشور بزرگسالان داریم. اردوی تیمی برای نونهالان هم حداقل یک یا دو سهمیه داریم. به طور کلی میزبانی این اردو تاثیر زیادی در رشد دوچرخه سواران خوزستانی و دیده شدن ورزشکاران استان داشته است.

بهمئی درباره جایگاه بانوان در دوچرخه سواری و دیده شدن این رشته نسبت به سال های گذشته نیز گفت: با توجه به محدودیت هایی که بانوان در دوچرخه سواری به ویژه در استان خوزستان دارند، پیشروی این عرصه تا حدودی سخت خواهد بود. قبل از عضویت من در قسمت بانوان به جز اهواز مکان دوچرخه سواری وجود نداشت اما اکنون شهرهای بهبهان، بندر ماهشهر، دزفول، رامهرمز، شوش و اندیمشک در این منطقه مشغول به کار هستند و تیم های ما سازماندهی شده اند و در حال حاضر تعداد رقابت دختران در استان بیش از پیش است. امیدوارم مسئولان بیشتر از دوچرخه سواران برای فرهنگ سازی در این زمینه با ما همکاری کنند. هدف ما این است که بانوان خوزستانی با رعایت شئونات اسلامی دوچرخه سواری کنند تا سلامت خود را حفظ کنند. نمی خواهیم از هیچ خط قرمزی عبور کنیم و نتیجه بدی بگیریم.

وی ادامه داد: همچنین امسال برای اولین بار موفق شدیم تیم دوچرخه سواری کوهستان بانوان خوزستان را به مسابقات کشوری اعزام کنیم که هدف ما بیشتر کسب تجربه بود تا کسب مقام. در واقع در حال حاضر به صورت حرفه ای در بخش کوهستان در بخش بانوان در شهرستان های دزفول و بهبهان مشغول به کار هستیم و انشاءالله بتوانیم در سال آینده در این منطقه جایگاه هایی را اشغال کنیم.

نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری خوزستان در پایان گفت: جا دارد از جناب آقای پیرهادی رئیس شورای دوچرخه سواری استان به خاطر حمایت از دوچرخه سواری بانوان و نگاه خوب ایشان به قسمت بانوان تشکر کنم. ایشان به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره همواره از من حمایت کرده اند و با حمایت رئیس هیئت مدیره توانسته ام گام های محکمی در این زمینه بردارم. همچنین از خانم ناصری معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر می کنم. او همیشه حمایتی را که ما به آن نیاز داریم داشت. امیدوارم دوچرخه سواری بانوان خوزستان به مرحله ای برسد که بتوانم با افتخار نام این رشته را بر زبان بیاورم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *