تماشاگران منتظر آغاز بلیت فروشی بازی ایران و عراق هستند

[ad_1]

وزیر ورزش از قطعی شدن حضور تماشاگران در دیدارهای تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات خبر داد و تماشاگران منتظر آغاز بلیت فروشی هستند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در دو بازی خانگی هفتم و دوازدهم بهمن ماه 1400 در ورزشگاه آزادی میزبان عراق و امارات خواهد بود تا دیدارهای باقی مانده به ویژه با کره جنوبی و لبنان با شکوه برگزار شود. . بازی

همچنین با اعلام دولت بالاخره حضور تماشاگران در این دیدار اعلام شد و تیم ملی می تواند با حضور 10 هزار تماشاگر صعود خود به جام جهانی را جشن بگیرد.

علیرغم سکوت فدراسیون فوتبال در این خصوص و بیانیه ای مبنی بر اینکه هنوز تصمیمی برای حضور تماشاگران صادر نشده است، مقامات دولتی می گویند حضور تماشاگران در مسابقات کشوری تایید شده است.

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه همایش ملی ایران و همسایه ها در جمع خبرنگاران درباره حضور تماشاگران در مسابقات تیم ملی گفت: برای تشویق ملی پوشان و آرزوی آنها محقق شد.

پیش از این مسئولان وزارت بهداشت از خرید بلیت سفر به ایران و عراق از طریق سامانه «تهران من» متصل به شهرداری تهران برای ارتباط با وزارت بهداشت و بررسی وضعیت واکسیناسیون علاقمندان خبر داده بودند.

سه روز مانده به بازی، تماشاگران منتظر شروع بلیت فروشی هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *