گیج ویکا آلمان (5)

گیج ویکا آلمان
گیج ویکا , گیج فشار ویکا

مناسب محیط های تهاجمی گازی و مایع که بسیار چسبناک یا متبلو ر نیستند. قیمت مناسب به همراه ویژگی­های دیگری مانند کیفیت، مقاومت، فشردگی و تنوع(در رنج فشار کاری، اندازه صفحه و نوع اتصالات) باعث شده به طور گسترده از این مدل در صنایع استفاده شود. از جمله کاربردهای مهم محصولات شرکت ویکا در صنایع تهویه مطبوع ،موتورخانههای گرمایشی و سردخانهها و دستگاههای سرمایشی و همچنین در بویلرها ،بوستر پمپها ، گازهای طبی، کمپرسورسازیها است. شرکت ویکا با توجه به تنوع بالایی که در حوزه صنعت وجود دارد و همچنین تأثیری که فشار میتواند بر عملکرد سیستمهای مختلف بگذارند، تغییراتی در ابعاد مختلف آنها به وجود آورده که تنوع محصولات را بالا برده است. گیج فشار ویکا ( Wika ) یکی از ابزار مهم وارداتی به بازار ایران است. گیج فشار ویکا مدل 232.50 و 233.50 با روش اندازه گیری لوله بوردون ساخته شده است . نحوه عملکرد این گیج فشار به این صورت است که هنگامی که از قسمت اتصال فشارسنج به سیستم مورد نظر متصل میشود، به دلیل ایجاد فشار در داخل سیستم، حسگر یا پرده دیافراگم تغییر وضعیت میدهد. ​Th᠎is art᠎icle h᠎as ​be​en cre at᠎ed ​wi th the ᠎he lp of G​SA Con​tent Ge​ne​ra tor ᠎DE​MO.

معرفی کرد که به طور مستقیم با عملکرد آن در ارتباط است.

زمانی که حسگر تغییر می کند عقربه گیج فشار هم تغییر کرده و در نتیجه تغییر فشار را به صورت یک عدد آنالوگ گزارش می کند. عملکرد این دستکاه به این صورت است که تغییرات فشار در محیط را بهصورت حرکت عقربه در صفحهنمایش گیج نمایش می دهد. تنوع بسیار زیادی برای انتخاب گیج فشار در دسترس است که براحتی میتوانید انتخاب نموده و نیاز خود را برای اندازه گیری فشار برطرف نمایید. همچنین می توانید سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. شما در هر خريد از دامون ضمن اطمينان از دريافت كالاي اصل، بهترين قيمت ممکن را پرداخت كردهايد. در سادهترین حالت ممکن، ممکن است ما به دلایل شرایط امنیتی یا حتی شرایط کارکرد یک پروژه امکان نزدیک شدن به سیستم را نداشته باشیم و نیاز داشته باشیم که اطلاعات و فشار سیستم را از فاصله دور مطالعه کنیم. علاوه بر این موارد دقت فشارسنج و جنس آن نیز در بسیاری از کاربردها مهم است. این مورد را میتوان مهمترین فاکتور در انتخاب پرشر گیج ویکا معرفی کرد که به طور مستقیم با عملکرد آن در ارتباط است. لوله بوردون به دلیل حساسیت ، خطی بودن و دقت بسیار زیاد ، متداول ترین نوع فشارسنج است. Th is da ta was generated ᠎by GSA Content Gen​erator Dem oversion!

همچنین سیال نباید به اندازه­ای دارای ناخالصی باشد که مجرای فشارسنج را مسدود کند. در ساختار بدنه این فشارسنج، استیل به کار رفته است که به خوبی گیج فشار را در برابر خوردگی و ضربه محافظت میکند. نشانگر فشار با استفاده از یک کلید تنظیم متحرک در پنجره قابل تنظیم است و در کل دامنه اندازه گیری آزادانه حرکت می کند. شرکت ویکا یک شرکت شناخته شده در تولید تجهیزات ابزار دقیق با کیفیت است. گیج فشار ویکا آلمان(Wika Pressure Gauge) یکی از انواع فشارسنجهای معروف جهت اندازه گیری میزان فشار در صنایع و تاسیسات مختلف است. برای خرید و یا استعلام قیمت انواع مدل های گیج فشار ویکا WIKA با کارشناسان ما در ابزار سنجش آریا تماس بگیرید. با تغییر حالتی که المنت اندازه گیر در اثر فشار پیدا میکند و انتقال این تغییر حالت به یک عقربه که بر حسب فشار بر روی یک صفحه کالیبره شده است به سادگی مقادیر فشار در گستره ای وسیع حتی تا 1000 بار اندازه گیری میکنند.

باید آن را به دو قسمت تقسیم کنیم.

فشار به اصطلاح نیروی لازم برای جلوگیری از پخش شدن مایع است و معمولاً به صورت نیرو بر سطح تعریف می شود. این گیج ها انواع مختلفی مانند ترانسمیترهای فشار، سنسورهای فشار و پرشر سوئیچ ها دارند و از آن ها برای اندازه گیری فشارهای گیج (gauge)، فشار مطلق (absolute) و فشار اختلافی (differential) استفاده میشود. برای درک نحوه عملکرد پرشر گیج ویکا باید آن را به دو قسمت تقسیم کنیم. معروف ترین مدل های گیج فشار ویکا مدل های زیر می باشند. شرکت پرشین ابزار دقیق انواع گیج فشار را در اختیار شما عزیزان می گذارد. محصولات تولیدی شرکت ویکا آلمان گیج ویکا را در ابعاد مختلف طراحی و تولید میکند که سبب ایجاد تنوع در محصولات شده است. پرشر گیج ویکا یکی از این محصولات است که در مدلها و در سریهای مختلفی به بازار عرضه شده و شرایط استفاده هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل لازم است برای این کمیت از ابزار استاندارد استفاده شود که گیج فشار یا پرشر گیج در این موارد کاربرد دارد. برای مشاهده سایر اطلاعات این مدل به کاتالوگ پرشر سوئیچ گیج ویکا PGS23 مراجعه فرمایید. برای مشاهده سایر اطلاعات این مدل به کاتالوگ گیج فشار لوله بردون ویکا 111.12 مراجعه فرمایید.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *