نکات مهم خرید کولر آبی و انواع آن

نکته ها حیاتی خرید کولر آبی و اشکال آن
کولر آبی

با همین رویه از بوی بد کولر آبی خودداری می کنید. بهترین رویه به جهت مراقبت درست از همین بخشها، روغنکاری به موقع است.

6. بهترین مرتبه ی حرارت خانه در ادامه تابستان فی مابین ۱۸ تا ۲۲ مرتبه ی سانتی گراد است. تلاش همین کولرها زیاد بی آلایش هست و ارزش آن نسبت به دیگر وسایل خنک کننده کاهش است.

به گزارش تیم خبر خبرگزاری برنا، به جهت همین که از خرید کولر آبی خویش راضی بودن به اندازه داشته باشید، می بایست چندین نکته بی آلایش را مد حیث قرار دهید.

در ادامه ایجاد کولرهای آبی لورچ از استانداردهای ایجاد به کارگیری میشود. چنانچه بخواهیم از حیث اقتصادی در ادامه گزینه به کارگیری کولر آبی حرف کنیم، می بایست بگوییم نسبت به کولرهای گازی خیلی به صرفه خیس و مناسب خیس است.

کولرهای آبی سپهر الکتریک هم به برهان صدای کم، موتور قدرتمند و نیز چنین باددهی بالایی که دارااست زیاد دوستداشتنی است.

با همین که کولرهای آبی سلولزی به جهت منزل زیاد مفیدترند و در ادامه طولانی مدت، مصرف الکتریسیته کاهش و راندمان بیشتری دارا هستند البته نسبت به گونه پوشالی گران خیس میباشند و به جهت تمامی اشخاصی که قصد خرید کولر آبی دارند، مطلوب نیست.

سرویس ها پس از فروش کولرهای آبی آزمایش هم زیاد لطف محاسبه می شود. در ادامه واقع تهیه شناور کولر می بایست به شکلی انجام شود که آب از روزنه اطمینان بیرون یا این که سرریز نشود.

با مرحله بودن کولر، تهیه شناور بر شالوده روند ذیل انجام میشود. به جهت روغنکاری پمپ آب کولر هر دو گونه پمپ نیاز به روغنکاری دارا هستند و به جهت همین مراد همین پمپها می بایست گشوده شده و اقدامات اضطراری بر بر روی آن ها انجام شود.

اضطراری به ذکر هست همگی کولر آبی های آبسال ارائه شده در ادامه وب سایت تیم تخصصی دماتجهیز مهم شناسه جنس و ارزش مطلوب بوده و تخفیفهای گزینه حیث مصرف کنندگان در ادامه همین قیمتها حیث گردیده است.

با بیرون نمودن استاتور می بایست کفی پمپ که از کالا پلاستیک هست را هم خارج بیاورید. پس از بیرون نمودن پمپ به وسیله یک آچار تخت کلاهک پمپ آب را قطع کنید.

مکانیزم تلاش همین متاع بر شالوده خنک شدن هوای گرم وارد شده از شیوه شیارهای درب ها و تماس با آب بر روی پوشال ها و انتقال به درون پروانه ونتیلاتور و ساماندهی به درون شبکه های فلزی ساختمان می باشد، حرکت ونتیلاتور به وسیله یک الکتروموتور انجام می شود، همینطور یک پمپ الکتریکی، آب درون کولر را از تشتک ذیل توده آوری و بر بر روی پوشال ها پخش می نماید، یک شناور هم وظیفه در دست گرفتن مقدار آب درون تشتک را بر عهده دارد.

طراحی کولرهای آبی پرتابل به نوع ای هست که میزان ای ریز خیس نسبت به دیگر نوع ها دارا هستند و سوای هیچگونه شبکه کشی قابل به کارگیری هستند.

براین اساس می بایست بر بر روی پشت بام به شکل اثبات قرار بگیرند و به وسیله شبکه کشی از هوای خنک آن ها بهره برد.

هرچند ما‌درها نمیتوانیم بگوییم کدامیک از همین دو متناسب با سبک زندگی شماست، البته مطمئناً میتونیم در ادامه تصمیمگیری آگاهانه به شما امداد کنیم.

چطور پمپ آب کولر را روغنکاری کنیم؟ از سوی دیگر نیز پمپ آب یکی از از قطعات حیاتی کولر آبی هست که روغنکاری نمودن آن دارای اکثری دارد.

کولر آبی 3500 موتوژن مارک جنرال یکی از از محصولات با میزان مرغوب بودن پ صادراتی هست ، قسمتهای فلزی کولر های جنرال از کالا گاوانیزه ایجاد شده و با لایه ضخیمی از رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش دیتا شده هست در ادامه عاقبت استمرار و قدمت زیاد طولانی برخوردار است.

در ادامه کولرهای آبی سلولزی، پوشال حذف شده هست و به جای آن از پد سلولزی به کارگیری می شود. فقط به اندازه هست با شماره 1471 تماس بگیرید.

یک کولر آبی و یک کولر گازی در ادامه نحوهی فعالیت با یکدیگر تفاوت دارند. همین برداشت اول و تبعیت از فضای سبز ، شالوده فعالیت کولرهای آبی امروزی است.

دسترسی به بهترین کولر آبی یکی از از ضروریات ورود به فصل تابستان و آمادهسازی ساختمان به جهت گذراندن چند ماه گرم سال است.

هدف از همین مرکز وسیع و دارای قابلیت دسترسی آسان خریداران جهت انتخابی صحیح و متناسب با دارایی آن ها می باشد.

به جهت متراژهای ۱۵۵ متر به بالا از دو کولر ۵۵۰۰ یا این که یک کولر ۱۲۰۰۰ و اقتدار موتور یک اسب بخار مطلوب است.

پوشالهای عادی از الیاف تصنعی و تراشههای چوب و پد سلولزی هم از مواد سلولزی تشکیل شده است. در ادامه تستهای کولرهای آبی، آنچه مد حیث داریم همین گزینه هست که چه مدت ارتفاع میکشد تا یک کولر آبی قابل حمل بتواند دما را در ادامه محیط آزمایش از ۹۰ مرتبه فارنهایت به ۸۵ مرتبه فارنهایت کمتر دهد.

همین گنجایش ها به جهت منزل هایی که عایق میباشند و گرماگیری متوسطی دارند، مطلوب است. از همین منش راندمان کولر فراتر می رود.

کولر آبی خانه خوبتر هست از گونه کولرهای سلولزی باشد. مهمترین وظیفه شناور کولر آبی، آبرسانی و در دست گرفتن مقدار آب درون مخزن است.

دستکم مقدار آب وارد شده به کولر می بایست یک سانتیمتر باشد. وضعیت اقتصادی :به واسطه ی همین قابلیت زمان شفاف نمودن کولر، در ادامه لحظه ی اولیه خنکی بیشتری ایجاد می نماید و به مرور از مقدار آن اندک می کند.

البته تأکید می‌کنیم که در ادامه واحدهایی که در ادامه واقع سقف آن ها بام ساختمان هستند، به برهان تابش مستقیم نور گرم آفتاب داغ تابستان، احتیاج به تعیین کولر آبی با گنجایش خنک کنندگی عمده و حتی به کارگیری از کولر اسپلیت به تیتر سیستم کمکی دارند.

کولرهای آبی متحرک معمولاً میزان کوچکی داشته و فضای مقداری را اشغال می کنند. معمولاً همین گونه پوشال به جهت مصارف صنعتی کاربرد بیشتری دارد.

اولیه از تمامی متراژ منزل در ادامه تعیین گونه کولر آبی دارای ویژه ای دارد. به جهت کولر آبی از دو گونه پمپ آب به کارگیری میگردد که به پمپ آب با استاتور تک بوبین و پمپ آب با استاتور دو بالشتکی مشهور هستند.

شما میتوانید از شیوه راههای ارتباطی درج شده در ادامه بخش «تماس با ما» با کارشناسان تیم در ادامه رابطه باشید. واضح هست که هر چه متراژ فراتر باشد، می بایست کولر آبی قدرتمند تری را تعیین کرد تا تمامی بخش های خانه، به یک میزان خنک شوند.

برهان همین موضوع، تولید ریزگردهایی هست که از مرحله پوشال ها قطع می شوند و به محفظه درون منزل خط مش پیدا می کنند.

کولر آبی آزمایش نوع AZ8000 به برهان بی آبی آب و هوا یکی از از مالامال مصرف ترین اسباب خانگی در ادامه جمهوری اسلامی ایران کولرهای آبی هست .تفاوت های اقلیمی و حوزه‌ ای و تنوع ساختمانها در ادامه نقاط گوناگون جمهوری اسلامی ایران آزمایش را بر آن داشته هست تا به مراد تامین مراد های همه مصرف کنندگان کولرهای آبی خویش را در ادامه نوع ها و میزان های گوناگون ایجاد نماید.

از آنجا که پد سلولزی ارتفاع قدمت بیشتری دارد، ممکن هست شما تا چندین سال نیاز به ردوبدل همین پوشال نداشته باشید.

 Th is was generated by GSA Conte nt G​en er​at or D​emov᠎ersi on.

همین پدها از الیاف منسجم و یکدستی تشکیل شده اند که منجر می شود رطوبت در ادامه تام نصیب های آن، به یک میزان پخش شود.

با داشتن یک کولر آبی که میانگین اقتدار آن، 600 w باشد، چنانچه مدت 10 ساعت در ادامه شبانه روز کولر را شفاف نگه دارید، مصرف الکتریسیته روزمره به طور متوسط، 6KWH خواهد بود که همین میزان در ادامه ماه به 180KWH میرسد.

کارشناسان پینورک(pinwork) فراهم میباشند تا در ادامه تعمیر، کارگزاشتن و خدمت کولر آبی سلولزی به شما امداد کنند. به جهت برطرف کردن بوی ماهی کولر آبی ردوبدل پوشال کولر سلولزی تفاوت چندانی با پوشالهای عادی ندارد.

اما نکته حیاتی در ادامه خصوص همین کولرها همین هست که ارزش آن ها نسبت به کولرهای آبی پوشالی عمده است. چنانچه دیوارهای ساختمان شما و یا این که سقف منزل تان، آفتاب گیر هست و گرمای متعددی از دیوار و سقف وارد منزل شما می شود، امکان خنک سازی کولر کمتر پیدا میکند.

نمونههای از همین بادگیرها در ادامه شهرهای نظیر یزد کماکان پابرجاست. در ادامه واقع با چرخش همین گوی پلاستیکی درون آب، شناور کولر تهیه میشود.

خنک بودن کولر و ارتقاء میزان مرغوب بودن تلاش آن به تهیه مطلوب شناور کولر بستگی دارد. در ادامه خرید کولر آبی سلولزی، می بایست هزینه بیشتری بپردازید البته پدهای سلولزی آن تا 5 سال، نیاز به ردوبدل ندارد. This con tent has  been w ritt​en ᠎wi th GSA Conte᠎nt Generator ​DEMO.

توصیه هلورین به شما: چنانچه قصد خرید کولر آبی اندک مصرف با میزان مرغوب بودن و مقرون به صرفه را دارید کولر آبی های سلولزی می تواند بهترین توصیه باشد البته چنانچه کولر ابی اندک با ارزش ذیل را می خواهید، پوشالی ها بهترین آیتم ها هستند.

به عنوان مثال اگه یه خونه 80 متری دارید کافیه 80 منش تقسیم بر 0.027 نمایید که میشه 2962 و همین عدد منش ضرب در ادامه 2 نمایید .

در ادامه راهنمای خرید کولر آبی ، او‌لین و مهمترین نکته، آشنایی اشکال کولر آبی است.امروزه بر مغایر گذشته، تنوع کولر آبی منجر شده تا تعیین های بیشتری پیش بر روی مشتریان قرار گیرد.

کولرهای آبی را تا گنجایش ۱۳۰۰۰ ایجاد می‌کنند که همین خصوصیت معرف آنهاست، هنگامی گفته میگردد کولر ۴۵۰۰ به این معنی که این که کولر می تواند ۴۵۰۰ فوت مکعب در ادامه دقیقه هوادهی داشته باشد.

به چندین نکته حیاتی و طلایی در ادامه تعیین کولر مطلوب که در ادامه ادامه گفته می شود، اعتنا کنید. نکته ای که در ادامه کولر سلولزی زیاد حیاتی است، نقش همین کولرها در ادامه کمتر تشدید حساسیت ها و آلرژی های تنفسی در ادامه بیمارانی هست که حوزه همین آلرژی ها را دارند.

برعکس کولرهای پوشالی که می بایست هر سال، پوشال هایشان ردوبدل شود، ماندگاری پدهای سلولزی فراتر است. سیم رابط متصل به درپوش هم می بایست قطع شود.

همینطور می بایست پروانه موتور را هم قطع کرده و تقاطع محور و بوش درپوش را روغنکاری کنید. هم اکنون نوبت به برداشتن درپوش موتور می‌رسد که به جهت همین مراد هم میتوانید از آچار تخت به کارگیری کنید.

معمولاً در ادامه محفظه های گرم و خشک با خالی شدن پوشال، راندمان کولر ها کاهش شده و بضاعت های خویش را از دست خواهند داد.

افتادگی پوشال به برهان عدم استحکام، معمولاً راندمان تبخیر آن را در ادامه مدت سه هفته از حدود ۷۰ % به ۵۰ % کمتر میدهد.

همین دستگاهها معمولاً فی مابین 2 تا 3 درجه، دمای هوا را نسبت به کولرهای آبی عادی ذیل می آورند. همانطور که گفتیم یک علت بوی بد کولر آبی روغن کاری غلط است.

نکته قابل اعتنا در ادامه تهیه شناور کولر؛ مرحله بودن کولر است. در ادامه صورتی که آب تا طول یک سانتیمتر مرحله تشتک کولر را پوشاند، شناور نیاز به تهیه نخواهد داشت.

بدلیل وجود کمی ذرات آب در ادامه هوای دمیده شده به وسیله کولر آبی، همین هوا پس از جذب گرمای موجود در ادامه هوا تبدیل به بخار خواهد شد و چنانچه در ادامه مدت دوران مشخص، هوا از محل تخلیه نشود، پس از ساعتی فضا دم کرده و شرجی خواهد شد.

نخست هوای خشک و گرم از پوشال های کولر ابی عبور می کند. به جهت خرید کولر آبی خانگی، چندین نکته را مد حیث قرار دهید.

چنانچه شما نیز به دنبال خرید قسطی کولر آبی به جهت منزل خویش هستید، در ادامه همین نوشته از دیجیپی ملازم ما‌درها بمانید.

چنانچه همین متاع را پیش از این از بهین دیجیتال خریده باشید، حیث شما به تیتر صاحب متاع تصویب خواهد شد. چنانچه نگاهی کوتاه و گذارا به محصولات با برندهای مشهور جهان را داشته باشید متوجه خواهید شد که سرویس ها پس از فروش آن ها به تیتر پشتیبانی از خریداران خویش از دارای ویژه ای برخوردار است.

چنانچه حالت پمپ آب هر چندین وقت یک توشه آنالیز نشده و روغنکاری نشود، مشکلات متفاوتی نظیر سوختن پمپ، گیرپاژ نمودن آن و کمتر آب کولر به وجود میآید.

با اعتنا به این که قطعه روتور آلرژی بالایی دارااست زمان تمیز نمودن از وارد شدن ضربه به همین قطعه خودداری کنید.

هر کدام از همین اجزای کولر ماجرا خودشان را دارا هستند و شما میتوانید جزییات بیشتری از آن ها بدانید. امکاناتی که منجر ارتقاء بازدهی و خنک کنندگی کولر آبی شود و در ادامه عین حال، مصرف انرژی را به دستکم برساند.

بر شالوده متراژ خانه، کولرهای آبی با گنجایش های ذیل را تعیین کنید. به جهت خرید کولر آبی چه نکاتی را مد حیث قرار دهیم؟

اعتنا نمایید تا خرید قابل قبولی انجام دهید. پوشالهای سلولزی مزایای اکثری دارا هستند البته در ادامه وضعیت اقتصادی خرید آن ها چندان مقرونبهصرفه به حیث نمیرسد.

با به کارگیری از پدهای سلولزی، حتی میکروارگانیسم هایی که در ادامه پوشال ها رویش می کردند نیز به محفظه وارد نمی شود چه رسد به ریزگردهایی که بزرگتر از میکروب ها هستند.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *