مشخصات قیمت و خرید کود سولفات منگنز کیمیا آژند بوتیا (25 کیلوگرم)

مشخصات – ارزش و خرید کردن کود سولفات منگنز کمیاب آژند بوتیا (25 کیلوگرم)
سولفات منگنز, مونو آمونیوم فسفات, مونو پتاسیم فسفات

هنگامی همین ماده بهعنوان محلول پاشی به کارگیری میگردد یا این که به آب آب پاشی بیشتر میشود، نباید با کودهای کلسیم یا این که منیزیم ادغام شود.

مونو آمونیوم فسفات

سولفات منیزیم همینطور منجر ارتقاء آب روده می شود. فسفر موجود در ادامه همین کود pH مؤثر را در ادامه حد ۴/۵ نگه داشته و منجر ارتقاء جذب بقیه عنصرها می شود.

مونو پتاسیم فسفات

اثبات نگه داشتن اسیدیته خاک به برهان خواص بافری بالا. از حیث ریزگردی نمیباشد و مهم صورت دانه ای با دانه های در ادامه میزان برابر هست ، به این برهان به طور متساوی در ادامه ارتفاع مرحله خاک متفرق می شود.

همین کود در ادامه بهبود رویش رویشی ، یکنواختی شکوفه ها ، ارتقاء مقاومت گیاه، ارتقاء میزان مرغوب بودن رنگ، وزن و طعم میوه زیاد اثر گذار می باشد و خواص انبار داری متاع را هم ارتقاء می دهد.

سولفات ها تمامی به شکل کانی در ادامه فضای سبز تشکیل می شوند و نیز به شکل صنعتی در ادامه آزمایشگاه ها به ایجاد انبوه می رسند. ​Th​is content has been c​re ated  by GSA Content Gener at or D​emoversi on​!

یکی از دیگر از ترکیبات زیاد عالی با 10-34-0 که اکثری از کشاورزان به کارگیری از آن را تعیین نمی نمایند (اما در ادامه شکل انجام آن ها می توانند نتیجه های زیاد لطف به دست آوردن کنند.

به جهت به وقوع پیوستن یک ایده به به دست آوردن وکار چیره می بایست آن را از بعدها متعدد نظیر بازار، توجیه اقتصادی، موقعیت سرمایه گذاری، نوع سازی به دست آوردن وکار، زیرساخت های فنی و فرایند های ایجاد گزینه مطالعه قرار گیرد.

در ادامه شکل رغبت به اخذ سرویس ها (مطالعه مجال سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی نوع به دست آوردن و فعالیت و سیستم سازی به دست آوردن و کار) می توانید پرسشنامه التماس سرویس ها مشاوره را کامل شدن نمایئد و یا این که با دفتر کار کمپانی تماس حاصل فرمائید.

عنصر منگنز فعال کننده تعداد متعددی آنزیم در ادامه جانداران به خصوص، انسان می باشد. در ادامه نمودار ذیل تعداد و گنجایش واحدهای فعال ایجاد دی آمونیوم فسفات در ادامه مملکت به تفکیک استان آمده هست .

یکی از از همین عوارض همین هست که K می تواند سبب ساز فعال سازی آنزیم های متعددی شود. در ادامه آزمایشگاه سولفات منگنز از واکنش دی اکسید منگنز با دی اکسید گوگرد ساخته می شود.

حیاتی ترین ماده ی اول جهت تامین منگنز در ادامه ایجاد سولفات و بقیه ترکیبات منگنز، دی اکسید منگنز معدنی (MnO2) یا این که کربنات منگنز می باشد.

کود سولفات منگنز گرانوله به راحتی منگنز را در ادامه همین خاک های قلیایی در ادامه اختیار گیاه قرار می دهد. فرآیند تام ایجاد همین ماده را به شکل شماتیک در ادامه ذیل می توانید بازدید نمایید.لازم به ذکر هست که فرآیند گرانوله کردن همین ماده در ادامه دمای ۸۵ مرتبه ی سانتی گراد شکل می دهد.

به مراد کمتر میزان بخار آب در ادامه حین فرآیند گرانوله شدن ، دوغاب موجود همواره با گاز آمونیاک و اسید فسفریک مازاد تغذیه می شود.

H همین مخلوط حدود 4.7 می باشد و به جهت خاک های اسیدی گزینه به کارگیری قرار نمی گیرد. پیشبینی میگردد که تا سال ۲۰۲۱ با شیبی حدود ۲.۳ % بازار همین متاع رویش خواهد داشت.

چین همینطور بزرگترین مصرف کننده همین مخلوط شیمیایی هست که ۳۷ % تمام مصرف دنیا را در ادامه سال ۲۰۱۶ به خویش اختصاص دیتا هست و به دنبال آن کشورهای جنوب غربی آسیا، ایالات متحده آمریکا و آمریکای مرکزی و جنوبی قرار دارند.

در ادامه ایجاد دو ماده دی و مونو آمونیوم فسفات مملکت چین در ادامه سال ۲۰۱۶ به ترتیب با ۳۸ % و ۴۶ % از تمام ایجاد جهانی پیشتاز بوده است.

بالاترین مقدار رویش مصرف همین متاع در ادامه آمریکای مرکزی و جنوبی، اروپای شرقی و آفریقا بوده هست و پیشبینی میگردد که سالانه به مقدار ۴.۵ درصد، ۳.۵ % و ۳ % ارتقاء یابد.مصرف جهانی همین ماده طی سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۶ به طور میانگین سالانه ۲.۱ % رویش داشته استو پیشبینی میگردد که در ادامه ارتفاع سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ حدود ۱.۷ % ارتقاء یابد.این رویش شامل تام بخش ها به جز اروپای غربی و ژاپن خواهد بود.

بهصورت پودر شده، جز مؤلفههای حیاتی کودهای معلق است. بالا بودن عیار یا این که مرتبه کودی، حلالیت خوب در ادامه آب، قابلیت تولید به انواع دانه­ای، مایع و تعلیقی از محاسن اکثر کودهای پلی فسفات­ها می­باشد.

در ادامه صورت ذیل می توانید فرآیند ایجاد همین ماده را بازدید نمایید.در نخست اسید فسفریک و گاز آمونیاک و مایع اسکرابر با یکدیگر ادغام می شوند و به راکتور خنثی سازی منتقل می شوند.هدف از همین فعالیت تشکیل دوغاب فسفات و انتقال آن به راکتور پایپ می باشد.

براین اساس بعضا از مواقعی که می توانند به آنجا بروند ، محصولی به اسم RL37 باشد ، یک هومات مایع هست ، و همینطور مقداری مایع B12 ، دوز زیاد مقداری ، بیایید بگوییم 30 میلی لیتر در ادامه هر جریب نرخ لطف به جهت به کارگیری است.

فسفر هم فرایند فتوسنتز را تسریع می کند و با گسترش مطلوب ریشه در ادامه اوایل فصل رویش ، جذب مواد مغذی به وسیله گیاه را ارتقاء می دهد.

چون فرآیند جذب بعضا از عنصرها گزینه نیاز گیاه به برهان اختلاف توشه الکتریکی عنصر گزینه حیث با شبکه جذب هست که در ادامه ریشه گیاه قرار دارند.

در ادامه آزمایشات مزرعه­ای به جهت مقایسه فسفات­های آمونیومی و اسید فسفریک با سوپر فسفات­ها از نقطه حیث تامین فسفر به جهت گیاهان تفاوت عمده­ای بازدید نشده است.

پلی فسفات­های آمونیومی حاملین لطف به جهت مواد غذایی اندک نیاز بوده اما چنین به حیث می­رسد که تفکیک آن­ها منطقی نباشد.

در ادامه طی فرآوری میوه، چند مواد افزودنی غذایی به جهت نگهداری و تقویت طعم میوهها بیشتر شد. همین ماده در ادامه سال 1774 به وسیله کارل ویلهلم شیل شیمی دان سوئدی زمان فعالیت با ماده معدنی پیرولوزیت به تیتر یک عنصر شناخته شد و در ادامه به عبارتی سال به وسیله همکار وی، یوهان گوتلیب گان قطع شد.

نمودار واردات و صادراتدی آمونیوم فسفات در ادامه مملکت به تفکیک سال در ادامه صورت ذیل آمده است. دی آمونیوم فسفات که اکثر اوقات در ادامه صنعت کشاورزی کاربرد دارااست از واکنش فی مابین آمونیاک و فسفریک اسید به دست می آید .

MKP اکثر اوقات به تیتر مبداء تغذیه ای در ادامه تجارت گلخانه ای و هیدروپونیک به کارگیری می شود. فسفر عنصری هست که نسبتاً در ادامه آب سوای حرکت هست و مشکلات شسته شدن با آب را ندارد البته گیاه به جهت جذب آن نیاز به ریشه ای سلامت دارااست و pH و کار بیولوژیکی می تواند بر جذب آن اثر گذاری داشته باشد.فسفر یکی از از ۱۷ ماده مغذی اضطراری به جهت رویش گیاه است.که به وسیله هیچ ماده مغذی دیگری قابل جایگزینی نیست.

نصیب اکثر ای از همین فولاد کاهش از 3% % منگنز در ادامه مخلوط خویش دارند. همین ماده که اکثر اوقات به تیتر کود گزینه به کارگیری قرار می گیرد مهم P2O5 در ادامه حدود ۵۵ % و ازت در ادامه حدود ۱۱ الی ۱۲ % می باشد.با افزودن میزان بیشتری از آمونیاک DAP تشکیل می شود.

تعرفه گمرکی مقدار دستمزد محل ورود قابل پرداخت به جهت ورود جنس می باشد.تعرفه گمرکی در ادامه بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و رویه های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و گزینه به کارگیری قرار می گیرد.

گهگاه وقت ها کشاورزان از همین کود به جهت کامل شدن کار کود های نیتروژن دار هم به کارگیری می نمایند که در ادامه همین موردها هر یک از کود ها می بایست به شکل منقطع و جداگانه گزینه به کارگیری قرار گیرد.

همانطور که می دانید اکثر اوقات کود های شیمیایی نیاز به مرتبه اسید خالص تری دارند. مونو پتاسیم فسفات ونی پرن به شکل پودری بوده و در ادامه بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی به بازار عرضه می گردد.

فصل رویش هنگامی هست که گیاه بیشترین نیاز را به پتاسیم و فسفر دارد؛ چرا که در ادامه هم اکنون تشکیل و شروع رویش ریشه خویش می باشد.

ادغام همین کود با کود حیوانی خصوصا در ادامه محدوده کار ریشه منجر ارتقاء فعالیت آیی کود سولفات منگنز می شود.

در ادامه ارتباط با حلالیت مونو آمونیوم فسفات می اقتدار گفت که حلالیت لطف در ادامه آب دارااست همینطور مقادیر مقداری از آن در ادامه اتانول حل می شود.

همین ماده محلول در ادامه آب هست و در ادامه شکل وجود رطوبت به اندازه بهسرعت در ادامه خاک حل میشود. وجود نیتروژن به استقرار زودرس گیاه و رویش رویشی امداد میکند.

مونوآمونیوم فسفات (MAP) مبداء پرکاربردی از فسفر و نیتروژن است. نیتروژن و فسفر موجود در ادامه دی آمونیوم فسفات هر دو از عنصرها اضطراری گیاه به شمار می روند.

بهترین دوران به جهت مصرف مونو آمونیوم فسفات، فصل های فصل بهار و پاییز می باشند. از آن در ادامه ادغام دسر، پنیر فراوری شده پاستوریزه، پخش پنیر، محصولات ژله ای، غذاهای پنیری، خامه ها و سس های قهوه پودری و نوشیدنی های انرژی زا به کارگیری شود.

به جهت نگهداری باروری و بهره وری خاک، خودداری از تخریب خاک و تامین مواد مغذی به جهت محصولات زراعی و کشاورزی از کودهای کشاورزی در ادامه خاک به کارگیری می شود.

علاوه بر کارگران کشاورزان هم بیش از بقیه اشخاص در ادامه معرض همین ماده شیمیایی قرار می گیرند. همین ماده محلول در ادامه آب و در ادامه الکل نامحلول است.

هنگامی همین کود شیمیایی با H3PO4 خالص ساخته میشود، به راحتی در ادامه یک محلول روشن حل میگردد که می تواند بهعنوان محلول پاشی به کارگیری شود یا این که به آب آب پاشی بیشتر شود.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *