لیبل گلاسه سنبق

به صدها میلیون لیبل گلاسه کالای فروش در خرده فروشی ها در همه جا فکر کنید. وجه اشتراک همه آنها چیست؟ یک برچسب قیمت! هر کالایی باید به طور خاص با قیمت، رنگ، سبک و نام تجاری و سایر اطلاعاتی که محصول را مشخص می کند برچسب گذاری شود. بارکد کردن یک راه کارآمد برای جمع آوری آن اطلاعات با اسکن سریع در ایستگاه پرداخت است. رول کاغذ پاندا می تواند رول هایی از این رول ها را در هر مقداری که بخواهید، خواه چند صد یا میلیون، با استفاده از چاپ حرارتی تولید کند.

 

4. برچسب های مواد غذایی و نانوایی

برچسب غذا

نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها و شرکت‌های تنقلات – مهم نیست که غذاها و نوشیدنی‌های آنها طعم عالی داشته باشند. آنها نیز باید عالی به نظر برسند! بیشتر و بیشتر، شرکت های مواد غذایی و نوشیدنی با چاپ برچسب های زیبای مواد غذایی خود به موفقیت دست می یابند – این نیز نوعی “استراتژی بازاریابی بسته بندی” است. برچسب های حرارتی پاندا در بسته بندی مواد غذایی بسیار مفید است. برچسب های مواد غذایی با چاپ حرارتی روشی بسیار منظم و مقرون به صرفه برای برآوردن الزامات برچسب گذاری مواد غذایی مانند نمایش مواد تشکیل دهنده، محتوای غذایی، دستورالعمل های پخت و پز و غیره است.

 

5. برچسب های بارکد

برچسب های بارکد

بارکد که گاهی به آن کدهای محصول جهانی نیز گفته می شود، برچسب های بارکد در واقع کاربردهای بسیار بیشتری نسبت به قیمت گذاری و ردیابی کالا در فروشگاه ها دارند، مانند شماره سریال، شماره محصول و شماره دسته. برچسب‌های بارکد در انواع مختلفی مانند UPC-A، EAN-13، UPC-E، EAN-8، GS1 DataBar و ITF-14 عرضه می‌شوند. به طور معمول، آنها به صورت الکترونیکی با استفاده از دوربین یا سیستم های مبتنی بر لیزر اسکن می شوند – یا با دستگاه های دستی یا ماژول های ثابت تعبیه شده در باجه های صندوق در سوپرمارکت ها و سایر فروشگاه ها. تخمین زده می شود که روزانه بیش از 5 میلیارد بارکد در سراسر جهان اسکن می شود که میزان موفقیت آن 99 درصد است.

 

6. برچسب گذاری محصول

برچسب گذاری محصول

بسیاری از برچسب های دیگر در کنترل کیفیت و پیشرفت خط مونتاژ استفاده می شوند، برچسب های بارکد حرارتی در هر مرحله از فرآیند تولید تولید می شوند. به عنوان مثال، آنها ممکن است شماره سریال محصول را برای استفاده در دریافت خدمات، یا شماره مدل، یا شاید شماره تماس شرکت را نشان دهند. محصولات ذخیره شده در انبارها ممکن است دارای برچسب شناسایی موجودی باشند. هر چه نیاز باشد، می توانیم آن را تولید کنیم!

 

نتیجه:

همانطور که می بینید، استفاده ها و فرصت های بازاریابی برای رول های لیبل چاپ حرارتی تقریبا نامحدود است! رول کاغذ پاندا آماده همکاری با شما در حرکت به این بازار وسیع است. لطفا با ما تماس بگیرید، ما خوشحال خواهیم شد که با شما چت کنیم!

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *