لیبل گلاسه با کیفیت

بهترین انتخاب مواد برچسب تا حد زیادی لیبل گلاسه به محیطی بستگی دارد که محصول شما با آن روبرو می شود. برای بطری‌ها و شیشه‌هایی که ممکن است رطوبت، گرما یا یخچال را تجربه کنند، انتخاب مواد برچسب مناسب بسیار مهم است. این پست به بررسی برخی از مهم ترین عواملی می پردازد که هنگام انتخاب برچسب برای بطری ها و شیشه های شیشه ای باید در نظر گرفته شوند.

 

ملاحظات زیست محیطی برای برچسب بطری های شیشه ای

محصولات ذخیره شده در بطری ها و شیشه های شیشه ای به روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. هنگام در نظر گرفتن مواد مختلف برچسب، باید محیط محصول را در نظر داشته باشید. رطوبت، گرما، روغن و عوامل دیگر همگی می توانند بر برچسب های ساخته شده از مواد خاص تأثیر منفی بگذارند. بسته به محصول خود و نحوه استفاده مشتریان از آن، ممکن است بخواهید ویژگی های زیر را در برچسب بطری ها و شیشه های شیشه ای جستجو کنید.

 

ضد رطوبت

نوشیدنی‌هایی که در بطری‌های شیشه‌ای بسته‌بندی می‌شوند، احتمالاً بیشتر عمر خود را در متراکم می‌گذرانند. سرد کردن شراب یا آبجو در یک سطل یخ نیز معمول است که قرار گرفتن در معرض رطوبت را حتی بیشتر می کند. به همین دلیل برچسب محصولات نوشیدنی باید در برابر رطوبت بسیار مقاوم باشد. چه بطری در یخچال باشد، چه در یک سطل یخ یا روی میز، شما می خواهید محصول شما بهترین ظاهر را داشته باشد. تغییر رنگ و پوسته شدن برچسب کاغذی خیس، تصویر مثبتی از برند شما منتقل نمی کند.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *