فرمانده نیروی دریایی ارتش: تداوم حضور در آب های بین المللی یکی از اهداف ماست

[ad_1]

فرمانده نیروی دریایی ارتش: تداوم حضور در آب های بین المللی یکی از اهداف ماست

امیر دریادار یکی از اهداف نیروی دریایی ارتش را حضور مستمر و پرقدرت در آب های بین المللی و دوردست عنوان کرد و گفت: این هدف بر اساس دستورات فرماندهی معظم کل قوا و سه دوره طولانی مدت تعیین شده است. برنامه های دریایی ترم برای امسال برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم قرآن آموزی در منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) از پیوستن نیروی دریایی ارتش به شناورها خبر داد. در شمال و جنوب در سال جاری دستور: با توجه به تدابیر فرمانده معظم کل قوا برای حضور در آب های آزاد، سه برنامه بلندمدت دریایی برای امسال در نظر گرفته شده است. ، که به زودی برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط نیروی دریایی و گستره عملیاتی آن در خارج از مرزها و در عرصه بین المللی، این عملیات در چند حوزه تعریف شده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش یکی از این حوزه ها را مشارکت در برنامه های آموزشی و انجام رزمایش های عملیاتی در صحنه دریایی و منطقه به صورت ترکیبی و مشترک به دعوت کشورها عنوان کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: یکی از اهداف نیروی دریایی توسعه برنامه های فرهنگی و تقویت فرهنگ قرآنی در بین مردم به ویژه خانواده ها و فرزندان آنان است که در این راستا طرح های مختلفی تعریف شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *