شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای شرکت در ویژه برنامه های روز ۱۳ فروردین دعوت به عمل می آورد

[ad_1]

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از تمامی آحاد ملت ایران اسلامی برای حضور در ویژه برنامه‌های دوازدهم فروردین که در روز جمعه 11 دی ماه 1301 برگزار می‌شود، دعوت کرد. سالها در تمام مساجد در نماز جمعه سراسر کشور؛ مشارکت کردن.

به گزارش ایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

نام خدا

13 فروردین، آغاز به رسمیت شناختن جمهوری اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و آغاز استقرار و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام راحل این روز خجسته را روز امامت امت، فتح و نصرت امت و روز اول حکومت خدا نامیدند.

روزی که به لطف خدا قدرت مستضعفین مغرور را شکست داد.

در تاریخ رویدادهای سیاسی مدرن، مردم سالاری دینی برای اولین بار در 12 فروردین 1358 تجربه شد و به عنوان سبکی جدید و تئوری جدید به جهانیان ارائه شد، به گونه ای که این سبک حکومت، الگویی موفق برای ملت های تحت ستم و جنبش های آزادی خواهانه و فرهنگ مقاومت شد. مقاومت در میان ملت های تحت ستم.

13 فروردین تجلی و تحقق اراده ملی در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکمیل و تحکیم پیروزی غرورآفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بهمن 1357 و اقتدار و عزت ایران و اسلام در پرتو شعار جاودانه. “استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی”.

اعتقاد و آرزوی دستیابی به جایگاه والای مردم و نقش و حضور مردم در عرصه های تعیین کننده و پاسداری از اراده مردم توسط ائمه اطهار انقلاب اسلامی از یک سو و حضور مسئولانه، پرشور و معنادار مردم در صحنه تصميم گيري و پشتيباني تاريخي و دستاوردها از سوي ديگر به دو عامل مهم در تشكيل جامعه قدرتمند و شكست ناپذير الهي و ولايي در برابر گرفتاري ها و دشمني هاي دنياي متكبر و متكبر تبديل شده اند.
اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی و در آغاز قرن پانزدهم و سال 1401 میلادی که حافظ مسلمین و پیشوای بزرگ آن را «سال ولادت بر اساس دانش و اشتغال زایی» نامیدند. امت اسلامی؛ ملت آگاه و فهیم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی با تلاش مضاعف خود برای تحقق شعار سال تلاش کردند تا شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در عرصه های مختلف کشور باشند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت این روز باشکوه از تمامی مردم عزیز و مقاوم ایران اسلامی دعوت به عمل می آورد تا در ویژه برنامه های بزرگداشت دوازدهم فروردین که در روز جمعه 11 دی ماه 1401 برگزار می شود، شرکت کنند. در تمام نمازهای جمعه به مساجد سراسر کشور؛ مشارکت کردن.

سایر رویدادهای برنامه ریزی شده برای این روز بزرگ؛ پویش پرچم به عنوان نماد اصلی جمهوری اسلامی در فضای واقعی و مجازی، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در میادین اصلی شهرها با پخش سرود جمهوری اسلامی، برگزاری ویژه برنامه ها در پارک ها و فرهنگسراها، برگزاری فرهنگی مسابقات در فضای مجازی و مراسم ویژه حسینیه ها و مساجد امامزاده ها یازدهم فروردین بعد از اقامه نماز مغرب و عشا و برپایی ایستگاه های فرهنگی، هنری، تبیینی و بصیرتی و بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی یازدهم و دوازدهم فروردین ماه خواهد بود. .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *