سفارش لیبل چاپی

مواد استاندارد معمولاً زمانی که دمای سفارش لیبل چاپی کاربرد حداقل 25 درجه فارنهایت (4- درجه سانتیگراد) و در دماهای سرویس از -65 درجه فارنهایت (54- درجه سانتیگراد) تا 200 درجه فارنهایت (93 درجه سانتیگراد) باشد، عملکرد خوبی دارند. برچسب زدن در شرایط خارج از این محدوده نیاز به استفاده از محلول انتقال حرارتی دارد و معمولاً به یک چسب مخصوص برای اطمینان از محکم ماندن برچسب نیاز دارد.

 

چسب هایی برای محدوده دمایی خاص وجود دارد. چسب های با دمای بالا و پایین می توانند چسبندگی قوی را در دماهای بالا و پایین حفظ کنند، اما باید در دماهای متوسط ​​روی سطح اعمال شوند. از طرف دیگر، چسب تمام درجه حرارت از این نظر خاص است که برچسب را می توان روی سطحی در دمای زیر صفر اعمال کرد.

 

دو نوع چسب با چسبندگی بالا وجود دارد: اکریلیک با چسبندگی بالا و لاستیک با چسبندگی بالا.

 

اکریلیک با چسبندگی بالا روی سطوحی که به سختی برچسب گذاری می شوند به خوبی کار می کند و مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش ایجاد می کند.

 

لاستیک با چسبندگی بالا روی سطوحی که به سختی برچسب گذاری می شوند به خوبی کار می کند و چسبندگی اولیه بهتری را ایجاد می کند. علاوه بر چسب های دائمی، چند نوع چسب قابل جابجایی وجود دارد: قابل جابجایی، چند جداشدنی، فوق العاده قابل جابجایی و امنیتی.

 

کاربرد کلیدی چسب قابل جابجایی این است که هنگام برچسب گذاری اولیه، چسبندگی خوبی روی محصول ایجاد کند و در عین حال به شخص اجازه می دهد بدون آسیب رساندن به برچسب و سطح محصول، برچسب را جدا کند. همچنین زمانی که دیگر نیازی به برچسب نیست، می‌توانید برچسب را تمیز کنید.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *