درخواست تجدید نظر قبل از مهلت تجدید نظر مجاز است

[ad_1]

در اولین جلسه دیوان عالی کشور در سال جدید دو پرونده با موضوع تجدیدنظر با سلب حق تجدیدنظرخواهی قبل از مهلت مقرر و تجدیدنظرخواهی دادستان نسبت به حکم برائت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضائیه، امروز سه شنبه 15 فروردین ماه اولین جلسه وحدت رویه قضایی دیوان عالی کشور در سال جدید با حضور قضات شعب کمی از دیوان عالی کشور برگزار شد. دادگاه. .

در این جلسه دو پرونده با موضوع تجدیدنظرخواهی با اسقاط حق تجدیدنظرخواهی قبل از موعد مقرر و تجدیدنظرخواهی دادستان نسبت به برائت که جنبه خصوصی دارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تصمیم اکثریت قضات دیوان عالی کشور مبنی بر پذیرش فرجام خواهی قبل از مهلت تجدیدنظرخواهی

اولین پرونده با موضوع ایجاد وحدت رویه در رابطه با اختلاف شعب سوم و بیست و یکم دیوان عالی کشور در مواردی که محکوم علیه قبل از انقضای مهلت تجدیدنظر درخواست تجدیدنظر می کند و قضات ج. دیوان عالی کشور با اکثریت آرا اعتراض را حتی قبل از انقضای مهلت تجدیدنظر قابل پذیرش دانستند و حق تجدیدنظرخواهی را از خود سلب کردند.

تصمیم اعضای دیوان عالی کشور در مورد اعتراض دادستان به برائت

در پرونده دوم وحدت رویه هیأت عمومی دیوان عالی کشور، موضوع اختلاف شعب 22 و 57 دادگاه تجدیدنظر استان تهران در خصوص تجدیدنظرخواهی برائت خصوصی دادستان و نظر شعبه 57 دادگاه تجدیدنظر استان تهران. تجدید نظر. دادستان این پرونده تایید شد.

تصمیمات هیأت عمومی پس از درج در روزنامه رسمی در محاکم دادگستری و دیوان عالی کشور لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *