خرید ماسک صورت برای پوست چرب

بررسی اجمالی

با ماسکی آشنا شوید که پوست شما را تسکین، محافظت و متعادل می کند! ماسک MDacne برخلاف ماسک‌های معمولی که می‌تواند باعث تحریک، تجمع باکتری و جوش شود، برای شفاف نگه داشتن پوست طراحی شده است. ماسک ما حاوی ذرات نقره و مس ضد میکروبی، ضد ویروسی است – که برای از بین بردن تجمع باکتری ها و کاهش خطر جوش زدن عمل می کند. پارچه فوق العاده نرم، سه لایه و رطوبت گیر، پوست را در تمام طول روز راحت و خنک نگه می دارد.

تعداد: 3 ماسک صورت قابل استفاده مجدد.

اندازه: 7 اینچ x 5 اینچ (17.7cm x 12.7cm).
این ماسک متناسب با اکثر سایزهای صورت بزرگسالان ساخته شده است

 

ماسک ضد آکنه MDacne

مواد تشکیل دهنده کلیدی

✨ ذرات اکسید مس
اکسید مس محافظ یک “عامل ضد میکروبی فلزی” خرید ماسک صورت برای پوست چرب شناخته شده بالینی است. قوی، ایمن و برای جلوگیری از بروز آکنه با کشتن باکتری‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌های روی پوست استفاده می‌شود. مس همچنین به فیلتر هوا کمک می کند و خطر انتقال ویروس را کاهش می دهد.

⚡️ ذرات نقره
نقره به عنوان یک عامل ضد ویروسی + ضد میکروبی + ضد باکتری طبیعی سابقه طولانی دارد. برای چندین دهه، نقره در ملحفه های بیمارستانی برای مبارزه با عفونت ها استفاده شده است. در مراقبت از پوست، ما از این ماده برای محافظت از پوست در برابر ایجاد لک و نقص استفاده می کنیم. علاوه بر این، نشان داده شده است که ذرات نقره به طور موثر با ویروس ها و سایر پاتوژن های موجود در هوا مبارزه می کنند.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *