توهین به امام (ره) عملی زشت و تحقیرآمیز بود / Kom ne ćuti

[ad_1]

توهین به امام (ره) عملی زشت و تحقیرآمیز بود / Kom ne ćuti

ایسنا / کام خطیب نماز جمعه کومو در رابطه با حادثه شبانه و جنجالی حمله به حرم امام(ره) گفت: این زنجیره ای از توطئه های سلطنت طلبان و منافقین برای آسیب رساندن به صفوف ایران است. این پست و پست است.” افسران امنیتی مطمئناً از آنها الگو خواهند گرفت. کوم قهرمان مقابل این درگیری خاموش نمی نشیند.

آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه نماز جمعه 12 فروردین 1401 در کما که در مسجدالحرام شهرکماء اقامه شد، با اشاره به یوم الله در 12 فروردین فرمودند: و این دین اهل بیت است. ملت ایران
وی ادامه داد: مردم ایران پس از قرن ها وابستگی، صحنه ایران را با رای خود تغییر دادند و با رشادت فراوان شما و پیشکسوتان، همه کارت های شیطانی برداشته شد و حجت الهی مستقر شد. و این یک فرصت بی نظیر بود. نیمه دوم قرن چهاردهم با نور انقلاب اسلامی و مجاهدت های شهدا و ایثارگران رقم خورد.
وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی کم نیست، تصریح کرد: قدرت استکبار جهانی و خارجی کاهش یافته و در مواردی به صفر رسیده است و کسانی که ایران را فرماندهی کردند در برابر خواست ملت ایران زانو زده اند.
مدیر حوزه علمیه گفت: جهاد تبجان می گوید این همه دستاوردها را به دلیل بهانه ها و ضعف ها دست کم نگیرید. هرگونه دشمنی با ایران در هر کجا که باشد قدرت های بزرگ را نابود می کند.
وی گفت: جنگ هشت ساله در حضور اکثر قدرت های جهان غیرقابل تصور بود. کشور، ترورهای مختلف، از بالاترین مقامات تا جوانان عزیز، با تحریم های ظالمانه ای بر ما تحمیل شده است که هر ابرقدرتی را نابود می کند.
وی ادامه داد: یک اختاپوس تبلیغاتی علیه ایران استفاده شد. در حال حاضر بیش از 300 شبکه علیه ما کار می کنند. او ایستاد.
خطیب نماز جمعه کومه گفت: این بدان معنا نیست که ما ضعیف نیستیم، بلکه این ملت می تواند روی پای خود بایستد و بدون تسلیم شدن در برابر دشمنان ایران و اسلام، سیر تکاملی را طی کند و به دشمنان اطلاع دهد. که ملت این همه سختی را تحمل کرده است.» قیام خواهد کرد و مشکلات خودرو و بورس و … را حل خواهد کرد و آرزوی سقوط و تجزیه ایران را در دل شما خواهد گذاشت.
وی به مناسبت بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه به صورت حضوری گفت: با توجه به انحطاط نسبی تاج و آسیب به نظام فرهنگی و علمی کودکان، مقرر شد آموزش ها به صورت حضوری برگزار شود. و باید از همه معلمان و سایر نهادهای علمی و مادرانی که در خانه برای حفظ نظام آموزشی تلاش کردند تشکر کرد.
یکی از اعضای شورای عالی الهیات با اشاره به ماه رمضان و فرصت تبلیغ گفت: همه ما روحانیون باید در هر جایی که می توانیم سعی کنیم معارف الهی را تبیین و تبیین کنیم. دستورالعمل ها “. برنامه های فرهنگی و شناختی مناسب باید افزایش یابد. بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی را باید با ماه مبارک رمضان جبران کرد.
وی ادامه داد: در عرصه بین المللی تلاش گسترده ای برای تضعیف محور مقاومت وجود دارد. ما از مردم عراق می خواهیم که همبستگی خود را نشان دهند. چون دشمنان اسلام می خواهند همبستگی شما را بر هم بزنند.
امام جمعه قم گفت: امیدواریم حرکت عادی سازی روابط با اسرائیل که توسط مزدوران، بدهکاران و افراد غافل آغاز شده، متوقف شود، امت اسلام این عادی سازی را نمی پذیرند یا باید برگردید یا امت اسلام شما را به راه راست باز می‌گرداند.»
یکی از اعضای جامعه مدرسین الهیات کومو در رابطه با شب و حادثه جنجالی حمله به حرم امام(ره) گفت: این زنجیره ای از توطئه های سلطنت طلبان و منافقین برای آسیب رساندن به صفوف نظام است. ایران.” “
وی یادآور شد: این اقدام رذیله و رذیله بوده و ماموران امنیتی قطعا آن را پیگیری خواهند کرد. کوم قهرمان سپس با یک مقاله شرم آور به پا خاست و انقلاب کرد و امروز جوانان ما در مقابل این درگیری ساکت نمی نشینند.
آیت الله اعرافی در خطبه اول خود فرمودند: رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند اگر مردم می دانستند در ماه رمضان چه برکتی است، دوست داشتند ماه رمضان در تمام سال باشد. در خزانه ماه رمضان است شما دائماً خدا را به خاطر این نعمت شکر کرده اید.
وی بابیان اینکه ماه مبارک رمضان عید اولیای الهی و بهترین مناسبت است، ادامه داد: برخی از بزرگان می گفتند زمان ها فرق نمی کند، بلکه به دلیل محتوای آنها (وقایعی که می شود) است. اما طبق روایات می توان گفت که زمان در ملک و ملک متفاوت است و قبل از وقوع مضمون آن ها ماهیت متفاوتی دارند، مانند قسمت هایی از روز (صبح، شام و…) متفاوت و دارای جلوه های مختلف
مدیر حوزه علمیه گفت: اگر اینطور باشد بالاترین اوقات ماه رمضان و اوج آن شب های قدر است و همه زمان ها دسترسی به این قله است.
وی ادامه داد: در این زمان قرآن نازل شد و حوادث مهمی در آن رخ داد و در این ظرف آسمانی فرشتگان به ویژه زمین نازل می شوند.
خطیب نماز جمعه گفت: به خاطر همان شکوه و ظرفیتی که در این ماه دارد، ثواب اعمال نیک در این ماه مضاعف می شود و رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند تلاوت آیاتی از قرآن در ماه رمضان مساوی از دست رفتن قرآن است.»
وی افزود: در ماه رمضان کسانی که راه رمضان را طی می کنند به جایی می رسند که ثواب اعمال عادی و بعضاً غیر ارادی آنها را دارد در حالی که ثواب و عقاب بر اعمال اختیاری است. مثلاً نفس انسان روزه دار مقید به شرایط روزه است و ثواب دارد.
یکی از اعضای شورای عالی الهیات تصریح کرد: به واسطه همین ویژگی ها ظرف رشد فردی و اجتماعی فراهم شده است و روزه مقاومت ما را در برابر گناه، فساد، شهوات و غضب تقویت می کند. زیرا روزه اراده انسان را در راه خدا تقویت می کند.
وی بابیان اینکه ماه رمضان یک فرهنگ و یک مکتب تربیتی است، تصریح کرد: روزه خاصی است که دست و مچ ما بر اساس امر الهی باشد.

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *