ترازو خانگی کمری  چیست و چه کاربردی دارد

 

ترازو خانگی کمری  چیست

ترازو یونیک قابلیت نمایش ترازو خانگی کمری  وزن با 4 یکای متفاوت دارد و این یکاها عبارنتد از پوند، گرم، کیلوگرم و اونس. شیشه ضخیم، که ضخامت آن 5 میلیمتر نیست، توانایی مقاومت در ترازو خانگی کمری برابر هرگونه استرس را دارد.دارای یک سطح محکم و راحت ترازو خانگی کمریبرای وزن گیری در مقیاس خانگی تا 5 کیلوگرم میباشد ، دیسک شیشه ای با قطر 150 میلی متر استفاده می شود. ابعاد کلی 195 × 150 × 45 میلی متر. این دستگاه اندازه گیری دیجیتال بر خلاف استفاده از آخرین تکنولوژی بسیار باریک است و ارتفاع آن تنها 19 ترازو خانگی کمری میلی متر است. ترازو دیجیتال به دلیل دقتی که در اندازه گیری دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد

ترازوی دیجیتال جیبی وسیله  ترازو خانگی کمریای مناسب برای استفاده در منزل و مسافرت ، ترازو خانگی کمریدارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ بوده و میتواند تا 50 کیلوگرم وزن را با دقت 10 گرم محاسبه کند و امکان خوب دیگر آن این است که میتواند وزنها را در واحدهای مختلف مانند : کیلوگرم، پوند و انس ترازو خانگی کمری  نمایش دهد. ترازوی اولیز شیشه ای تفال مدل PP5150 دستگاهی با طراحی مدرن و کاربردی میباشد. ترازوی GS207 بیورر همان طور که از نام آن مشخص است جزو سریهای GS یا همان ترازو خانگی کمری ترازوی شیشه ای ایمن است که دارای صفحه نمایش LCD بوده و نوع طراحی آن با پس زمینهی بنفش نمایی از فصل پاییز را یادآور میشود.

ترازوی دیجیتالی ترازو خانگی کمری مد ل SF-400 محصولی فوق العاده سبک و دقیق می باشد که قابلیت اندازه گیری 1 گرم تا 7 کیلو گرم را داراست. دقت اندازه گیری این ترازوی دیجیتال شیشه ای 0.1 کیلوگرم است و قابلیت نشان دادن وزن با واحد های پوندترازو خانگی کمری  و کیلوگرم را داراست . ترازوی دیجیتالی SF-400 می تواند با دو واحد، ترازو خانگی کمری گرم و انس وزن وسیله شما را نشان دهد. این ترازوی وزن کشی دارای یک صفحه نمایش است که مینیموم وزنی که نشان می دهد یک کیلوگرم و ماکسیمم وزنی که نشان می دهد 180 کیلوگرم است که به طور خودکار نیز خاموش میشود .

ترازو خانگی کمری  چیست و چه کاربردی دارد

 

چوبی: ترازوی دیجیتالی که بدنهاش از جنس چوب ی ترازو خانگی کمریا بامبوست، بسیار زیبا، جذاب و محکم است ولی استحکام آن به پای جنس فلزی نمیرسد. لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از ترازو خانگی کمری کیبورد فارسی استفاده کنید. ترازو های دیجیتال به دلیل استفاده از تکنولوژی به روز تر نسبت به مدل های قبلی، دقت بالاتری دارند. اگر به دنبال افزایش و یا کاهش وزن هستید دقت اندازه گیری این وسیله که تا 100 گرم را اندازه گیری ترازو خانگی کمری مینماید میتواند به شما کمک بسیاری در این زمینه نماید و شما هر روز و هر دوره نسبت به پیشرفت خود در رسیدن به هدفتان مطلع شوید.

 

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *