بازگشت 500 میلیارد تومان به مالباختگان وجوه خانگی رامهرمز

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان رئیس قاضی سابق خوزستان با بیان اینکه ما در رامهرمز با پدیده عجیب بیت المال مواجه شدیم و چند نفر میلیاردها تومان از مردم سراسر کشور گرفتند، گفت: شهر رامهرمز از مردم سراسر کشور جمع آوری و به شهر بازگردانده شد. مردم بدون شکایت

هیئت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی در مراسم تودیع و معارفه رئیس قاضی خوزستان که امروز (15 فروردین) برگزار شد، گفت: می‌تواند به اندازه شعب یکی از استان‌ها باشد. همچنین حدود چهار شعبه در دست ساخت داریم که برای کاهش تاخیر انجام شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در ابتدای حضورم در دادگستری خوزستان 13 شعبه حقوقی داشتیم در حالی که 30 شعبه در استان های مشابه فعال بودند به طوری که برای 10 شعبه جدید مجوز گرفتیم که 8 شعبه آن فعال شد. “

مرادی درباره افتتاح دومین مجتمع تجاری کشور در خوزستان گفت: در حوزه انتخاب شایستگی ها از ظرفیت های نیروهای جوان انقلابی در سمت های مختلف استفاده کردیم.

رئیس قاضی سابق خوزستان گفت: با همکاری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان میز خدمت در مرکز استان فعال شد و این سنت به سایر دستگاه ها نیز کشیده شد و این کار در این امر نهادینه شد. استان . الان شرایط به گونه ای است که پر رونق ترین نماز جمعه کشور را در اهواز داریم. از دو سال پیش بازدید از مساجد و مناطق محروم را آغاز کردیم که توجه مدیران را به این مناطق جلب می کند. این امر فروش زمین کنک مدرس را باطل کرد و امیدواریم در آینده جشن تحویل اسناد خانه به مردم داشته باشیم.

مرادی با بیان اینکه در رامهرمز با پدیده عجیب وجوه خانگی مواجه شدیم و چند نفر میلیاردها تومان از مردم سراسر کشور گرفتند، افزود: در این مورد بیش از 100 هزار نفر مبتلا هستند. با اقدام در این زمینه بیش از 500 میلیارد تومان از پول های مردمی که در قالب وجوه خانوار در شهرستان رامهرمز از مردم سراسر کشور جمع آوری شده بود بدون تشکیل پرونده به مردم بازگردانده شد.

وی با اشاره به افزایش حدود 320 درصدی استفاده از خدمات نوین در قوه قضائیه (اوراق الکترونیک)، گفت: همکاران قضایی در زندان های استان خوزستان نیز افزایش یافته و از رتبه 28 به رتبه سوم و پنجم رسیده ایم. در کشور. “

وی بیان کرد: در خوزستان عریض و طویل کمپ ماده 16 جمع آوری معتادان متجاهر که 52 درصد سرقت های خرد را انجام می دهند نداریم. اقدامات انجام شده کار راه اندازی این کمپ با ظرفیت دو هزار نفر را به اتمام رسانده و طی یکی دو ماه آینده فاز اول آن با ظرفیت 150 تا 500 نفر افتتاح می شود. یکی دو زندان دیگر ماه آینده افتتاح می شود.

مرادی درباره حل مشکلات شرکت لوله سازی و هفت تپه گفت: قوه قضائیه خوزستان هیچ دلسوزی با مجرمان جرایم خشن نداشت.

وی با بیان 5 هزار و 345 بازدید از 10 زندان خوزستان و بیش از 45 هزار مراجعه مردمی، گفت: در سال جاری بیش از 50 قاچاقچی در دستگاه قضایی خوزستان دستگیر شده اند. روسا و همکاران در قوه قضائیه نیز بیش از 45 هزار جلسه عمومی برگزار کردند.

رئیس قاضی سابق خوزستان از افزایش 20 درصدی زندان های جایگزین خبر داد و گفت: در سال 1400 دادرسی الکترونیکی نیز 360 درصد افزایش یافت. در حال حاضر به جای انتقال زندانیان و خطرات آنها، ارتباط در زندان صورت می گیرد و احکام صادر می شود.

مرادی گفت: 124 هزار تن ذرت آلوده در یکی از بنادر خوزستان داشتیم که با پایش 100 هزار تن خارج شد و مابقی رفت. در سال 1378، 2354 هکتار از اراضی مردم و در سال گذشته 454 هکتار از اراضی ساحلی آزاد شد.

وی افزود: سازمان بازرسی نیز اقدامات خوبی انجام داد تا به پرونده ای که میلیاردها تومان واریز شده بود رسیدگی شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *