انجام اقدامات همه جانبه برای بررسی ابعاد مختلف حادثه اخیر در حرم مطهر رضوی

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی رئیس قاضی خراسان رضوی گفت: برای رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه دلخراش حرم مطهر رضوی، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده و رسیدگی به هرگونه قصور احتمالی در این روند اقدامات همه جانبه ای انجام شده است. .

غلامعلی صادقی با عرض تسلیت و سلام به مناسبت شهادت دو تن از کشیش های جهادی مشهدی و سلامتی برای یکی دیگر از روحانیون محترم، با تشریح رسیدگی به حادثه حمله به حرم کمال. رضوی گفت: رسیدگی به پرونده بلافاصله پس از وقوع این حادثه با صدور دستورات لازم و حضور بازپرس ویژه در محل آغاز شد و با تشکیل چندین جلسه کارشناسی ادامه یافت.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: بدون تأخیر پس از وقوع حادثه، شورای تامین استان و کارگروه ویژه رسیدگی به ابعاد مختلف پرونده تشکیل و تحقیقات کامل قضایی و امنیتی و تمامی مدارک و شواهد موجود مورد بررسی قرار گرفت. انجام شده.” به دقت مورد بازرسی قرار گرفته است.

رئیس قاضی خراسان رضوی با اشاره به تحقیقات دقیق از متهم اصلی گفت: تحقیقات تکمیلی از متهمان این پرونده انجام شده و نتایج این تحقیقات به خوبی نشان می دهد متهم اصلی تحت تاثیر اعتقادات تکفیری بوده است. و برق.”

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به انتشار برخی اخبار کذب به ویژه در فضای مجازی افزود: به فضای مجازی توجه نکنید و اخبار دقیق را از منابع رسمی دنبال کنید.

به گزارش روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، صادقی با تاکید مجدد بر صحت و سرعت رسیدگی به این پرونده گفت: پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل کیفرخواست، پرونده به عنوان مرجع صالح به دادگاه انقلاب ارسال می شود. ” و با هر قصور احتمالی و یا انتشار اخبار غیر موثق که موجب تشویش شهروندان محترم و تشویش اذهان عمومی شود نیز برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *